老公最喜歡的明星麥克傑克森6/26離開這個世界


麥克傑克森真的是一位天才型藝人



這兩天一直聽到老公在播麥克傑克森的歌



我自己是喜歡聽他唱抒情歌,真的很動聽。


雖然他走了,但他的音樂留下來,留給想念他的人,


他用他的音樂溫暖整個世界。


我喜歡這兩首麥克的歌「you are not alone」及「heal the world」


you are not alone


http://www.youtube.com/watch?v=IC8XymUq6L0&feature=related


演唱會版本http://www.youtube.com/watch?v=R9DDTiPzJCk&feature=related


you are not alone英文歌詞:


Another day has gone, I'm still all alone
How could this be?
You're not here with me
You never said good-bye, someone tell me why
Did you have to go and leave my world so cold?

*Everyday I sit and ask myself
How did love slip away?
Something whispers in my ear and says

That you are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to stay

You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
You are not alone

Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come and hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin(*)

Oh, whisper three words and I'll come running
and girl you know that I'll be there
I'll be there(*)

You just reach for me, girl
In the morning, in the evening
You're not alone, not alone
You and me, not alone, oh, together, together...


---------------------------------------------------


中文歌詞:



又一天過去了,我依然孤獨一人
怎麼會是這樣?
你竟不在我身邊
你從未說再見,有人告訴我為什麼
你真的要離去,讓我的世界變冷?

每一天,我坐下來問自己
愛怎麼會溜走?
有聲音在我耳邊輕輕細語:

你並不孤單
我就在你身邊
雖然你遠在天邊
我會留在這兒

你並不孤單
我就在你身邊
雖然我倆已分開
但你永遠在我心中
你並不孤單

另一個夜晚
我以為聽見你在哭
要我去將你擁入懷中
我聽得見你的祈禱
我將背負你的重擔
但我需要你伸出手
才有可能永恆

噢!只要輕喊三個字,我就會趕過去
女孩,你明白我一定會到
我一定會趕到

女孩,把手伸向我
不管是清晨或是黃昏
你並不孤獨
有你有我,絕不孤單.........


 


heal the world


http://www.youtube.com/watch?v=afjiBCC1iIw&feature=related

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 angelinewang 的頭像
    angelinewang

    從神而來的寶貝~恩樂寶貝快樂部落格

    angelinewang 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()